آیا شما هم سوالی دارید؟ از ما بپرسید

پاسخ پرتکرارترین سؤالات نرم‌افزاری‌تان در مورد حسابداری هلو را در این قسمت پیدا کنید.

چطور می‌تونم نرم افزار حسابداری هلو را خريداری کنم؟

مناسب ترين نرم افزار متناسب با شغل شما توسط کارشناسان فروش ما به شما پيشنهاد می‌گردد سپس با مراجعه حضوری و يا بصورت غيرحضوری می‌توانيد اقدام به خريد نماييد.

۰۴۱-۹۱۰۱۱۰۰۹  *** ۰۲۱-۹۱۳۰۴۹۱۰  داخلی ۱

چطور می‌تونم نرم افزار حسابداری هلو را نصب کنم؟

محتوای نصب و راهنمای مراحل نصب در بسته فیزیکی ارائه می‌شود و امکان دانلود محتوای نصب نیز وجود دارد.

کارشناسان ما هم می‌توانند عملیات نصب را برای کاربر بصورت حضوری و یا ریموت و یا اعزام کارشناس به محل مشتری انجام دهند.

دانلود DVD   کامل نرم افزار حسابداری هلو

نسخه کارتی - تک کاربره  | نسخه کارتی - شبکه

آيا نرم افزار هلو پشتيبانی رايگان دارد؟

بله . نرم افزار حسابداری هلو یک سال پشتیبانی رایگان دارد. پس از یک سال نیز با پرداخت هزینه قابل تمدید خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب نرم افزار هلو چه مشخصاتی دارد؟
اگر قفل سخت افزاری من گم شود چه کاری بايد انجام بدهم؟

تمامی ارزش نرم افزار حسابداری هلو قفل سخت افزاری آن است. در صورت مفقود شدن آن می‌بایست مجددا نرم افزار خریداری شود. شما می‌توانید فرم مسدودی را تکميل نماييد که در اين صورت خدماتی به آن شماره سريال ارائه نمی‌گردد، (با احراز مالکیت نرم افزار مفقود شده و تکمیل فرم مسدودی خدمات ۱۰٪ تخفيف به شما تعلق می‌گيرد.)

آيا امکان ارتقاء نرم افزار هلو به سطح بالاتر وجود دارد؟

بله. با پرداخت کردن اختلاف قیمت دو نرم افزار، امکان ارتقاء نرم افزار به سطح بالاتر وجود دارد.

آيا می توانم امکاناتی را به نرم افزار هلو اضافه کنم؟

بله .

 

امکان اضافه کردن افزونه‌ها(کیت‌ها) به نرم افزار هلو وجود دارد.

آيا می توانم نرم افزار هلو را روی چند کامپيوتر نصب کنم؟

بله. امکان نصب به روی چند سيستم وجود دارد.

چنانچه از حساب کاربری هوشمند SLM استفاده می‌کنید جهت استفاده روی سیستم دیگر می‌بایست نرم افزار را از روی سیستم اول غیرفعال کرده و روی سیستم دوم فعالسازی انجام دهید.

اگر از قفل سخت افزاری (نرم افزارهای خریداری شده قبل از سال ۱۳۹۷) استفاده می‌کنید، با توجه به اينکه تنها يک قفل دارید فقط روی يک کامپيوتر بصورت همزمان امکان اجرا وجود دارد.

آيا امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه وجود دارد؟

بله. در صورت خرید نسخه‌های شبکه دو کاربره، چهار کاربره و همچنين بيش از چهار کاربر به صورت شبکه داخلی و يا فاصله مکانی دور با خرید امکان دورکاری قابليت استفاده وجود دارد.

برای تمديد پشتیبانی نرم افزار هلو چه کاری را بايد انجام بدهيم؟

به دو روش امکان دارد: با مراجعه حضوری که با همراه داشتن قفل نرم افزار به محل نمایندگی، و بصورت غیرحضوری از طريق واريز وجه و اطلاع رسانی بعد از واريز تمديد انجام می‌شود، اما جهت به‌روزرسانی نسخه می‌بایست قفل به نمایندگی ارسال گردد.

اما چنانچه از نرم افزار هلو با قفل نرم افزاری(SLM) استفاده می‌کنید نیازی به پروگرام کردن (برنامه‌ریزی) قفل نیست و فقط با انجام غیرفعالسازی و فعالسازی مجدد و دریافت نسخه به‌روز نرم افزار تغییرات اعمال خواهد شد.

آيا اطلاعات حسابداری من روی قفل سخت افزاری ذخيره می‌شود؟

خير. اطلاعات روی هارد ديسک سيستم ذخيره می‌گردد و قفل سخت افزاری صرفا جهت اجرای نرم افزار هلو می‌باشد.

امکان بازگردانی اطلاعات بعد از تعويض ويندوز وجود دارد؟

بله. در صورتيکه قبل از تعويض ويندوز از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه نموده باشيد امکان بازگردانی وجود خواهد داشت.

آیا نرم افزار هلو مورد پذیرش سازمان امور مالياتی(اداره دارایی) هست و گزارش‌های لازم را ارائه می‌دهد؟

بله. گزارش‌های فصلی دارايی، ثبت فاکتور خرید و فروش،  موجودی کالا و بسیاری گزارش‌های دیگر و بعبارتی تمامی الزامات اعلام شده سازمان امور مالیاتی را پوشش می‌دهد.

چند کالا و طرف حساب می توانم در نرم افزار هلو تعریف کنم؟

در نرم افزار هلو امکان تعریف  ٩٩ گروه اصلی (انبار) و در هر گروه اصلی ٩٩ گروه فرعی و در هر گروه فرعی ٩٩٩ کالا وجود دارد. همچنین در نرم افزار هلو فروشگاهی می‌توانیم  ١٠٬٠٠٠ طرف حساب تعریف کنیم. اما در نرم افزارهای شرکتی و تولیدی با ترفندی امکان تعریف طرف حساب بیشتر نیز وجود دارد.

 

صندوق مکانيزه فروش(سامانه فروشگاهی) چيست؟

به کامپيوتر يا لپ تاپ، دستگاه فروشگاهی وpos ، و يا هر کامپيوتری که امکان نصب و اجرا و گزارش‌گيری نرم افزار حسابداری را داشته باشد صندوق مکانیزه فروش گفته می‌شود.

مزايای استفاده از صندوق مکانيزه فروش دارایی(مالیاتی) چيست؟

هزينه‌های انجام شده بابت خريد نصب و راه‌اندازی تجهيزات فوق اعم از نرم افزاری و سخت افزاری از ماليات قطعی شده مؤديان مزبور در اولين سال استفاده و يا سال‌های بعد آن قابل کسراست.

معادل ده درصد (١٠%) از ماليات ابرازی عملکرد مؤديانی که توسط سازمان امور مالياتی ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش و تجهيزات مشابه شده‌اند مشروط به رعايت آيين نامه اجرائی مربوط برای مدت دو سال اول بخشوده می‌شود.

اگر از صندوق مکانيزه فروش استفاده نکنم چه جرائمی برای من خواهد داشت؟

عدم استفاده از صندوق مکانيزه فروش موجب محرومیت از معافیت مالیاتی و تعلق جريمه ای به ميزان دو درصد(٢%) فروش خواهد شد.

آيا امکان دریافت خدمات بصورت غیرحضوری و آنلاین برای من وجود دارد؟

بله. اغلب خدمات نرم افزار هلو از قبیل نصب نرم افزار، ارتقاء نسخه نرم افزار، طراحی گزارش‌ها و رفع اکثر خطاهای کاربری نرم افزار بصورت آنلاین (ریموت) از طریق نرم افزارهایی مثل AnyDesk , TeamViewer , Ultra Viewer ،RustDesk T DorsanDesk با پرداخت هزینه قابل ارائه خواهد بود.

شناسه محصول(شماره سريال) نرم افزار را از کجا می‌تونم پیدا کنم؟

روش اول: از منوی راهنما سپس شناسنامه محصول و در نهايت شناسه همان شماره سريال است.

روش دوم: بالای نوار ابزار برنامه در سمت چپ
مثال:  (  
۱۴۰۲.۰۳.۱۰ _torfeh negar( holoo_ code 41_ver 9.20 _ SR *******

روش سوم: در نام فایل‌های نسخه پشتیبان بعد از تاریخ و ساعت شماره سریال درج شده است.

رمز ورود نرم افزار هلو را فراموش کرده ام. چگونه می‌تونم بازيابی کنم؟

درصورت فراموش کردن رمز عبور بايد نسخه پشتیبان (بکاپ) اطلاعات، نامه با سربرگ شرکت يا فروشگاه  و یا کپی کارت ملی مالک نرم افزار بهمراه فرم درخواست و واریز وجه انجام خدمت بازيابی رمز به نمایندگی ارسال شود.

حساب کاربری هوشمند SLM نرم افزار هلو چیست؟

حساب کاربری هوشمند یا (SLM (Smart Licence Management اس ال ام در واقع لایسنس(مجوز) استفاده از نرم افزار(قفل نرم افزاری) است که جایگزین قفل های سخت افزاری شده است و با نصب نرم‌افزار با توجه به اطلاعاتی که از سخت افزار سیستم دریافت می کند کدی چندکاراکتری ایجاد می‌شود که با ارسال آن از طریق تلفن همراه مالک نرم افزار کد فعالسازی برای آن سیستم دریافت و نرم افزار بر روی آن سیستم اجرا خواهد شد.

مزایای حساب کاربری هوشمند SLM نرم افزار هلو نسبت به قفل سخت افزاری چیست؟

امکان مفقود شدن و یا سرقت قفل سخت افزاری وجود دارد، اما حساب کاربری هوشمند SLM در صورت مفقود شدن و یا سرقت از طریق پیامک قابل بازیابی است.

قفل سخت افزاری در معرض آسیب فیزیکی است، اما حساب کاربری هوشمند چنین مشکلی ندارد.

جهت ارتقاء، افزودن امکانات و یا ارتقاء نسخه نرم افزار حتما می‌بایست قفل سخت افزاری به نمایندگی ارسال شود اما در حساب کاربری هوشمند با یک بار غیرفعالسازی و فعالسازی ارتقاء انجام می‌شود، استفاده از قفل سخت افزاری برای کاربرانی که در خارج از کشور از نرم افزار استفاده می‌کنند و یا دسترسی آسان به شبکه نمایندگی ها ندارند کار را خیلی دشوار می‌کرد.

اطلاعات داخلی قفل سخت افزاری ممکن است در مدت زمان استفاده دچار بهم ریختگی شود و یا در اصطلاح قفل بسوزد اما حساب کاربری هوشمند چنین مشکلی ندارد.

برای تبدیل نرم افزار تک کاربره به نرم افزار شبکه (چند کاربره) حتما می‌بایست پروسه تغییر و تعویض قفل اتفاق می‌افتاد اما در حساب کاربری هوشمند نرم‌افزار مستقیماً با پرداخت اختلاف قیمت به نسخه شبکه ارتقاء پیدا می‌کند.

امکان تعویض قفل سخت افزاری نرم افزار هلو با حساب کاربری هوشمند SLM وجود دارد؟

بله. در صورت دارا بودن تمدید پشتیبانی، سالم بودن و شناسایی شدن قفل سخت‌افزاری و تحویل آن به نمایندگی و پرداخت کارمزد، قفل سخت افزاری به حساب کاربری هوشمند تغییر پیدا می‌کند و شناسه(شماره سریال) نرم افزار تغییر خواهد کرد اما همه خصوصیات نرم افزار(کد نرم افزار، کیت‌های موجود بر روی نرم افزار و تاریخ تمدید پشتیبانی) عیناً به سریال جدید منتقل خواهند شد.

روش‌های فعال‌سازی حساب کاربری هوشمند SLM نرم افزار هلو چیست؟

چنانچه دستگاهی که نرم افزار بر روی آن نصب شده مستقیماً به اینترنت متصل باشد، با وارد کردن شناسه (شماره سریال) نرم افزار، کد امنیتی (کد ۱۶ رقمی که بصورت محرمانه بر روی کارت فعال‌سازی نرم افزار چاپ شده است) و شماره تلفن همراه مالک نرم افزار می‌توانید اقدام به فعال سازی نرم افزار نمایید.

ویدیو آموزش فعالسازی نرم افزار هلو

درصورت مفقود شدن (گم کردن) کارت فعالسازی حساب کاربری هوشمند SLM نرم افزار هلو چه کاری باید انجام بدهم؟

بر روی کارت فعالسازی یک کد امنیتی بصورت محرمانه چاپ شده که برای مشاهده آن باید پوشش روی آن را خراش دهید.

چنانچه فعالسازی انجام نشده باشد و کارت فعالسازی شما مفقود گردد، نرم افزار از درجه اعتبار ساقط و باید نرم افزار جدید با پرداخت هزینه کامل خریداری شود.

اما در صورتی که یک بار فعالسازی انجام شده باشد و این کارت مفقود گردد چنانچه شما کد امنیتی را در اختیار نداشته باشید می‌توانید مدارک ذیل را به شماره تلگرام و یا واتساپ (۰۹۲۰۲۳۰۶۷۰۰) شرکت مهندسی نرم افزار هلو ارسال نموده و کد امنیتی ۱۶ رقمی را دریافت نمایید.

مدارک مورد نیاز: ۱- تصویر فاکتور خرید ۲- تصویر کارت ملی مالک نرم افزار (در صورتی که مالک نرم افزار یک شخص حقوقی(شرکت و موسسه و…) باشد می‌بایست تصویر ثبت شرکت در روزنامه رسمی و کارت ملی یکی از اعضای هیئت مدیره ارسال گردد.)

درصورت تغییر در سخت افزار، آسیب دیدن یا سرقت سیستم چطور هلو را غیرفعال کنم؟

در صورتی که نرم افزار روی سیستم فعالسازی شده باشد و شما تغییری در سخت افزار سیستم ایجاد کنید و یا سیستم مفقود و یا سرقت شود و یا قطعات سخت افزاری مثل هارد دیسک آسیب ببیند شما می‌توانید با ارسال مدارک ذیل به شماره تلگرام و یا واتساپ (۰۹۲۰۲۳۰۶۷۰۰) شرکت مهندسی نرم افزار هلو درخواست غیرفعالسازی غیرسیستمی بدهید.

مدارک مورد نیاز: ۱- تصویر فاکتور خرید ۲- تصویر کارت ملی مالک نرم افزار (در صورتی که مالک نرم افزار یک شخص حقوقی(شرکت و موسسه و…) باشد می‌بایست تصویر ثبت شرکت در روزنامه رسمی و کارت ملی یکی از اعضای هیئت مدیره  ارسال گردد.)

تذکر مهم: این عملیات فقط یک بار برای مشتری انجام می‌شود و در صورت تکرار، نرم افزار از درجه اعتبار ساقط و باید نرم افزار جدید با پرداخت هزینه کامل خریداری شود.

راه حل خطای ۱۳ چیست ؟
  • دردستگاه دارای قفل:

۱- تنظیمات setup با ip شبکه به درستی انجام شود.
۲- شناسایی قفل در Device manager
۳- رجیستری فایل ms_usb .ocx در system32 ,syswow64
۴- حذف و نصب سرویس قفل شبکه
۵- تست قفل در قسمت lock tools سی دی برنامه

۶- قفل به سیستم متصل نباشد.

۷- قفل شناسایی نشده باشد، که با توجه به مراحل نصب قفل های قدیمی و جدید و ۳۲ و ۶۴ بودن آن باید نصب قفل صورت گیرد.

داخل دی وی دی مسیر \Tools\USBDRIVER فایل های نصب قفل های ۳۲ و ۶۴ بیت موجود است.

۸- قفل سوخته باشد.

  • در دستگاه بدون قفل:

۱- بررسی باز شدن برنامه در دستگاه دارای قفل
۲- تنظیمات setup با ip در دستکاه دارای قفل
۳- تست ارتباط شبکه ای
۴- رجیستری فایل ms_usb .ocx در system32 ,syswow64
۵- حذف و نصب سرویس قفل شبکه
۶- خاموش بودن firewall ها

 

 

راه حل رفع خطای ۱۵ چیست ؟
راه حل رفع خطای ۱۶ چیست ؟
این خطا اکثرا هنگام ارتقا نرم افزار از نسخه قدیمی به نسخه جدید در حالی رخ میدهد که شما تنها عملیات ارتقا را تنها با سی دی نسخه جدید و بدون ارتقا قفل سخت افزاری انجام داده باشید . 
راه حل ساده است ، کافیست به محل نصب نرم افزار بروید و فایل SetApp با پسوند Fz1 را حذف نمایید و مجددا هلو را اجرا نمایید.
 
راه حل رفع خطای ۲۱ چیست ؟

باید تاریخ و زبان ویندوز بررسی گردد،اگر خطا رفع نشد قفل سوخته است و باید به نمایندگی جهت تعویض قفل مراجعه نمود.

راه حل رفع خطای ۲۵ چیست؟

این خطا در سیستم های شبکه اتفاق می افتد و راه حل رفع خطا :۱ –رجیستر کردن فایل ms_usb.ocx 2- حذف و نصب سرویس قفل

رفع خطای ۳۱ در قفل پارالل و USB چه مواردی می بایست بررسی گردد ؟

لطفا موارد ذیل را بررسی بفر مایید :

۱- لطفا بانک HOLOO1 را attach نمایید . در صورت موجود بودن آن :
۲- چک کردن firewall – روی سرور و کلاینت نباید فعال باشد
۳- چک کردن setup -نام سرور و مسیر قفل باید صحیح باشد
۴ -چک کردن شبکه – سیستها یکدیگر را در شبکه بدون پسوورد ببینند
۵- اجرای سرویس shegerd

در صورت usb بودن قفل لطفا مورد زیر را نیز بررسی بفر مایید :
۱) لطفا فایل ms_usb.ocx از مسیر زیر در پوشه system 32 کپی شود : CDtools lock_tools tiny ms_usb _ 2.6.ocx ( البته باید این فایل ابتدا در مسیر نصب نرم افزار کپی شود سپس تغییر نام داده شود به ms_usb.ocx )

راه حل خطای ۳۲ یو اس بی چیست ؟

لطفا توجه بفرمایید مشکل ایجاد شده به این علت است که تعداد باز شدن برنامه بیشتر از تعداد کاربر مجاز می باشد.
باید در سرور درایور قفل یو اس بی یکبار پاک شود و مجدد نصب گردد.

برای حذف درایور :
۱) ابتدا روی دستگاه سرور ، داخل Controlpanel / add or remove program وارد شوید و از لیست برنامه ها tinnyservice 2.4 را حذف نمایید .
۲) سیستم را restart نمایید.
۳) از داخل cd پوشه tools پوشه auto driver installer بدون شماره و usb network service installer را اجرا بفرمایید .

راه حل خطای ۳۳ چیست؟

مرحله اول setup را تنظیم میکنیم برای تنظیم setupروی آیکون هلو کلیک راست میکنیم وopen file location را میزنیم setup.exeرا باز میکنیم و در قسمت نام دستگاه دارای قفل ۱۲۷.۰.۰.۱ را وارد میکنیم (بین اعداد حتما باید از نقطه استفاده کنیم)اگر با این مرحله حل نشد برای مشتری تست قفل میگیریم برای تست قفل روی cd کلیک راست میکنیم open را میزنیم وارد فولدر tools میشویم سپس looktoolsدر این فولدر looktoolsرا اجرا میکنیم و تست قفل شبکه > usb> سینگل میزنیم و با توجه به تست قفل مراحل را چک میکنیم  اگر تست قفل ۰ بود حتما باید برنامه با smarthelp ارتقا داده شود.انتی ویروس و فایروال مشتری حتما باید off باشدبرای offکردن فایروال وارد کنترل پنل شده به قسمت windows firewallمیرویم سمت چپ گزینه turn windows firewall on or offرا میزنیم و تمام موارد را off می کنیم.

خطای Access violation مواجه هستید ؟

۱.  حذف options
۲. حذف کردن فایل ها با پسوند ini  از مسیر نصب
۳. انجام RunQuery

خطای Sql server dos not Exist or Access Denied مواجه هستید ؟

لطفا موارد زیر را برسی نمایید :
۱) در مسیر نصب نرم افزار تنظیمات setup را تکمیل نمایید .
۲) بررسی نمایید سیستمها در شبکه یکدیگر را ببینند .
۳) روی سیستم کلاینت نباید… sql server desktop engin نصب باشد .

خطای شماره ۴۳۲ در نرم افزار هلو چیست؟

خطای ۴۳۲ یک خطا و کد عمومی است که در هنگام وقوع انواع خطاها به یک شکل داده می شود.کد۴۳۲ مشابه است و در واقع متن پیام انتهایی نوع خطا را مشخص میکند.
بنابراین باید به متن خطا که در انتها به صورت انگلیسی نوشته شده دقت نمود و در هنگام ارتباط با واحد پشتیبانی و طرح مشکل متن پیام انتهایی را نیز به کارشناسان اطلاع دهید تا جهت رفع خطا راهنمایی های لازم را انجام دهند.

خطای پیغام ۵۰۱۴ و ۵۰۱۷ و ۵۰۳۴ در نرم افزار هلو چیست؟

-در نرم افزار تک کاربره (سینگل):

ادامه نصب رو کنسل نموده سپس وارد Control Pannel/program&features میشویم و چک میکنیم که sql دیگه روی سیستم وجود دارد یا خیر؟
در صورت وجود Sql باید سوال شود که برنامه دیگه‏ای روی سیستم وجود دراد که بخواهد با sql کار کند یا خیر؟
اگر برنامه‏ ی دیگری باشد امکان نصب این برنامه وجود ندارد(یا باید دو ویندوز نصب نماید و روی ویندوز دوم برنامه نصب شود یا باید برنامه را روی سیستم دیگر نصب کند)،
ولی اگر برنامه‏ای ندارد که با sql مذکور کار کند، باید sql حذف شود و sql سی دی نصب گردد.
حال در صورتی که sql روی سیستم موجود نباشد ولی این پیغام پیغام را داشته باشیم باید sql را دستی نصب نمود و برای نصب برنامه باید از نصب غیرخودکار به جز مرحله ۱ و ۵ اقدام نمود برای نصب sql از مسیر زیر از CD باید اجرا کنیم.

– در نرم‏ افزارهای شبکه:
اگر روی سرور باشد:همانند نرم افزار سینگل ، با این تفاوت که بجای نصب sql از داخل سی دی برنامه باید sql 2000 personal edition یا بسته بنوع ویندوز sql ورژن بالاتر را نصب نماید
اگر روی کلاینت باشد: به حالت نصب غیرخودکار می رویم و مراحل ۲ و۳و۶و۷ را نصب می نماییم.

نحوه attach کردن بانک اطلاعاتی ( ایجاد چند شرکتی در شبکه ) چگونه است ؟

۱)در مسیر نصب نرم افزار در پوشه datasql پوشه ای به نام مثلاdata1 جهت ایجاد شرکت ۱ ایجاد نمایید.
۲) محتویات datasql.null را در آن کپی نمایید ، سپس در برنامه sql server 2000 /Enterprise manager روی Data base راست کلیک نموده و گزینه Attach File را انتخاب نمایید
۳) از دکمه سه نقطه مقابل vertify وارد مسیر نصب نرم افزار شده و Data Sql/data.mdf را انتخاب نممایید و پس از تایید مقابل attach az نام شرکت مثلا Holoo 1 را وارد نمایید .

راه حل خطای خطای -۱ چیست ؟

لطفا بررسی بفر مایید ، روی سیستم قفلی به غیر از قفل هلو و مشابه قفل هلو وجود نداشته باشد .
در این صورت قفل را جدا نموده و مجددا نرم افزار را اجرا بفرمایید .
در صورت عدم وجود قفل دیگری پشت سیستم لطفا قفل را جهت بررسی به شرکت ارسال بفرمایید .

علت اینکه نرم افزار دائما درخواست کلمه عبور می کند چیست و چه راه حلی وجود دارد ؟

برای برطرف کردند مشکل کلمه عبور چند راه حل وجود دارد که اصلی ترین آن ارتقا قفل و برنامه میباشد و این کار نیز بدون تمدید پشتیبانی امکان پذیر نیست ولی با بررسی برخی موارد امکان برطرف شدن مشکل وجود دارد

۱- بررسی تاریخ و ساعت سیستم و تنظیم آن طبق الگوی پیش فرض برنامه

۲- بررسی تاریخ سند های ثبت شده در برنامه، در برنامه سند به تاریخ آینده ثبت نشده باشد و در صورت ثبت اصلاح گردد

۳- اجازه دسترسی کامل یوزر ویندوز به مسیر نصب برنامه ( فول کنترل)

در صورت عدم برطرف شدن مشکل نیاز به تمدید و ارتقا قفل هستش

راه حل پیغام Access violation و parameter is inccorect موقع ورود به برنامه چیست؟

۱.در داخل مسیر نصب یک فایل متنی ساخته شود و داخل آن delete from titleform نوشته شود.
۲. در داخل مسیر نصب فایل set up اجرا شود و روش آن روی روش قدیمی قرار داده شود و تست اتصال انجام شود.
۳.سپس فایل runquerry اجرا شود و انتخاب فایل را زده و فایل متنی ساخته شده در مرحله ۱ را انتخاب و گزینه اجرا را می زنیم.
۴.در صورت عدم وجودفایل runquerry در مسیر نصب یا از داخل پوشه upgrade سی دی کپی شود و یا از سایت شرکت دانلود شود..
لازم به ذکر است که در نسخه های قبل از ور‍ژن ۷ از مسیر نصب داخل پوشه options فایل های titleform حذف شود.
در ورژن ۷.۶۵ به بالا در صورتی که پیغام Access violatin ابتدای برنامه با مراحل معمول حل نشد و برنامه خام مشکلی نداشت ولی با بازگردانی بکاپ مجدد پیغام رخ داد رجیستری با kylixsms انجام شود.
۵.در نسخه ی ۷.۷۱ تاریخ ۲۷/۰۷/۹۳ به بعد نیز می توان پس ار انتخاب نام بانک از کلید فوری ctrl+q جهت رفع پیغام استفاده نمود.
۶. در ورژن ۶.۷ به قبل در مسیر نصب برنامه از فولدر options فایل های titleform حذف شوند..

نحوه رجیستر کردن فایلهای OCX در ویندوزهای ۶۴ بیتی چگونه است؟

کپی فایل MS_Usb.ocx از داخل سی دی در مسیر
C:WindowsSystem32 و C:WindowsSysWoW64
وسپس اجرای دستور زیر :
start → all program →accessories → command prompt
(بر روی ان کلیک راست نموده)
run as administrator و سپس تایپ دستور زیر
regsvr32 C:WindowsSystem32MS_Usb.ocx
regsvr32 C:WindowsSysWoW64MS_Usb.ocx

رفع خطای فرمت تاریخ چیست؟

این ارور بدلیل تنظیم نبودن درست فرمت ساعت ویندوز شما میباشد که برای رفع این مشکل وارد کنترل پنل ویندوز و سپس وارد قسمت Region شود و از پایین صفحه additional settings را انتخاب کنید از نوار بالا Date را انتخاب کنید و در این صفحه سه گزینه را باید بررسی کنید اول پایین این صفحه گزینه Calender type باید بر روی (میلادی محلی شده) باشد، و بعد دو گزینه Long date و Short date هر دو باید بصورت ( yyyy/MM/dd) تنظیم گردند و به این شکل نمایش داده شوند. پس تغییرات، تنظیمات را تایید کنید حالا برنامه هلو را ببندید و مجدد باز کنید و عملیات مورد نظر خودتون رو داخل برنامه مجدد بررسی کنید. موفق باشید

خطای ۱۰ فعالسازی در سرور به درستی انجام نشده است؟

در مسیر نصب برنامه سرور   ۲  فایل   Holoo.lck  یا Holoo.cck  را پاک کنید.  و بعد  دوباره  برنامه  هلو رو فعال کنید